DSB

DSB

Af DSB

  • Udgivelsesdato: 2010-06-10
  • Nuværende version: 4.74
  • Bedømmelse: 4+
  • Filstørrelse: 55.75 MB
  • Udgiver: DSB
  • Kompatibilitet: Kræver iOS 9.0 eller senere.
Score: 2.5
2.5
2,295 vurderinger

Beskrivelse

Én samlet indgang til DSB på mobilen. Med DSB app får du adgang til at købe DSB billetter og udvalgte kort, se aktuel trafikinformation og oversigt over afgange. Du kan købe billetter, pladsbilletter inkl. pendlerpladsbillet og 10-turskort til Standard og DSB 1’. Du kan også købe DSB Orange-billetter på de afgange, hvor de er tilgængelige. Vi sælger billetter og pladsbilletter til næste afgang og rejser inden for de næste 2 måneder. Din billet (undtagen DSB Orange) er gyldig i bussen til og fra stationen inden for omstigningsområdet, der er angivet på billetten. Du kan købe og forny DSB Pendlerkort og DSB Ung Kort. Har du et DSB Ung Kort i plastik, kan du under ”DSB kort” hente dit kort ind i DSB app. Hvis du får leveret dit ungdomskort fra DSB, kan du også vælge at få det leveret til DSB app og se det under ”DSB kort”. Læs mere på www.dsb.dk/ungdomskort. I DSB app kan du læse aktuel trafikinformation om kollektiv trafik i Danmark og få en oversigt over afgange fra den nærmeste eller en bestemt station med kollektiv trafik. Du har derudover mulighed for at se tidligere søgte og gemte rejsesøgninger og afgange, sende info om fejl på station og DSB app, læse hvad vi skriver om DSB på Facebook og Twitter, give input til forbedring i DSB app. Du kan betale med VISA-Dankort, VISA, VISA Debet/VISA Electron, MasterCard, Maestro og MobilePay. Du kan gemme betalingskortoplysninger i forbindelse med et køb eller under ”Indstillinger”. Har din virksomhed en erhvervsaftale med DSB, så kan virksomheden vælge at give dig mulighed for at betale med faktura i DSB app. Du skal oplyse dit mobilnummer og e-mail for at købe. Du får en kvittering for dit køb på e-mail. På kvitteringen står der oplysninger, som du skal bruge, hvis du skal have tilbagebetalt dit køb. Husk at købe din billet eller kort, før du begynder din rejse. Dine billetter og kort gælder kun på den enhed, hvor de er købt. Du kan altså ikke videresende eller printe billetter og kort. Kort kan dog overføres til andre enheder. Oplever du fejl i forbindelse brug af DSB Billet skal du henvende dig til: DSB Kundecenter Tlf.: 70 13 14 15 E-mail: netbutikken@dsb.dk Åbent alle dage kl. 7-20 Tilbud, kampagner og billetter som DSB Minigruppe og DSB Familiebillet, kan ikke købes i DSB app. De skal købes på www.dsb.dk eller i DSB Kundecenter på tlf. 70 13 14 15. Du kan ikke købe billetter inden for lokale takstområder, fx lokalt i Hovedstadsområdet (Movia H). Særlige pladsbilletter til barnevogne, kørestole og cykler skal købes via tlf. 70 13 14 15.

Billedgalleri

Anmeldelser

  • Åndssvagt dårlig app

    1
    Af Michelle HH
    Msn kan aldrig få lov at gemme ændring af mail og telefon nummer i app. Derudover er der gang på gang fejl i visning af fx. ungdomskort og man bliver nægtet refundering ved køb af almindelig billetter, når deres app ikke fungerer - det er jo helt urimeligt!
  • Billetterne følger ikke med hvis du skifter telefon

    2
    Af Mariameddennyetelefon
    Man burde kunne lave en bruger man kan logge på og finde sine billetter med uanset, hvilken telefon man logger på. Jeg har skiftet telefon og mine billetter er ikke fulgt med da jeg downloadede appen på min nye telefon og loggede ind med min email og telefonnummer.
  • App crash

    1
    Af Nusti 66
    Jeres app crasher efter den seneste opdatering 😡😡
  • Ustabil app

    1
    Af mette fossing
    Og købte billetter kommer ikke automatisk i appen!
  • Ingen mulighed for tillægsbillet

    1
    Af Rāïńz
    Mangler mulighed fot at købe tilkøbsbillet... 👎🏼👎🏼👎🏼
  • Commuter card

    1
    Af yuijhdzgjh123
    Trying to buy commuter card, shows a technical error
  • Elendig app

    1
    Af kfktowbakdkckfjs
    Det er i de fleste tilfælde muligt at anskaffe en billet, hvis man har tålmodighed nok, men ellers er der intet positivt at sige om denne app. At 10-turs kort kun er gyldige i et år og ikke refunderes med rejser men med den devaluerede værdi er rendyrket svindel med folks penge. At man skal igennem den selvsamme søgning TO gange for at kunne anskaffe en billet til en bestemt afgang er så absurd, at jeg ikke har ord for det. App’en spiller ikke sammen med iOS’s Wallet. Søger man på København-Rønne står der bare, at man ikke kan købe billet. Manglerne og fejlene står i kø, det er et ufatteligt ringe produkt. Se på de schweiziske baners app SBB Mobile: SÅDAN skal det gøres. Men det kan de amatører hos DSB vel ikke finde ud af.
  • Virkelig ringe MÅLLØS

    1
    Af hellecharlotye
    Kan ikke bruge mit klip (som jeg plejer), går på DSB kontor i Århus de kan / vil ikke hjælpe jeg får et tlf nummer(han prøver ar skjule et grin,)el siger ham kan han sælge Mig en billet el jeg kankøbe et nyt 10 turdkort også senere ansøge om at få pengene tilbage . Jeg venter 15 min i tlf og må så rejse på mit rejsekort. Nu står jeg så med 2 klip Århus -København .
  • Virker ikke

    1
    Af lkjuyh
    Søger på andet end det som er indtastet eller ender i teknisk fejl Virker ikke!
  • Virker overhovedet ikke

    1
    Af jurido
    Jeg har aldrig oplevet en dårligere app. Når man vil købe en billet bliver man sendt tilbage til søgning igen. Halvdelen af søgningerne kommer op med besked om teknisk fejl. Når man omsider kommer frem til at skulle betale, får man igen fejlmeddelelse. Det er en ommer, DSB!

keyboard_arrow_up