DSB

DSB

Af DSB

  • Udgivelsesdato: 2010-06-10
  • Nuværende version: 4.70
  • Bedømmelse: 4+
  • Filstørrelse: 55.75 MB
  • Udgiver: DSB
  • Kompatibilitet: Kræver iOS 9.0 eller senere.
Score: 2.5
2.5
2,227 vurderinger

Beskrivelse

Én samlet indgang til DSB på mobilen. Med DSB app får du adgang til at købe DSB billetter og udvalgte kort, se aktuel trafikinformation og oversigt over afgange. Du kan købe billetter, pladsbilletter inkl. pendlerpladsbillet og 10-turskort til Standard og DSB 1’. Du kan også købe DSB Orange-billetter på de afgange, hvor de er tilgængelige. Vi sælger billetter og pladsbilletter til næste afgang og rejser inden for de næste 2 måneder. Din billet (undtagen DSB Orange) er gyldig i bussen til og fra stationen inden for omstigningsområdet, der er angivet på billetten. Du kan købe og forny DSB Pendlerkort. Hvis du får leveret dit ungdomskort fra DSB, kan du også vælge at få det leveret til DSB app og se det under ”DSB kort”. Læs mere på www.dsb.dk/ungdomskort. I DSB app kan du læse aktuel trafikinformation om kollektiv trafik i Danmark og få en oversigt over afgange fra den nærmeste eller en bestemt station med kollektiv trafik. Du har derudover mulighed for at se tidligere søgte og gemte rejsesøgninger og afgange, sende info om fejl på station og DSB app, læse hvad vi skriver om DSB på Facebook og Twitter, give input til forbedring i DSB app. Du kan betale med VISA-Dankort, VISA, VISA Debet/VISA Electron, MasterCard, Maestro og MobilePay. Du kan gemme betalingskortoplysninger i forbindelse med et køb eller under ”Indstillinger”. Har din virksomhed en erhvervsaftale med DSB, så kan virksomheden vælge at give dig mulighed for at betale med faktura i DSB app. Du skal oplyse dit mobilnummer og e-mail for at købe. Du får en kvittering for dit køb på e-mail. På kvitteringen står der oplysninger, som du skal bruge, hvis du skal have tilbagebetalt dit køb. Husk at købe din billet eller kort, før du begynder din rejse. Dine billetter og kort gælder kun på den enhed, hvor de er købt. Du kan altså ikke videresende eller printe billetter og kort. Kort kan dog overføres til andre enheder. Oplever du fejl i forbindelse brug af DSB Billet skal du henvende dig til: DSB Kundecenter Tlf.: 70 13 14 15 E-mail: netbutikken@dsb.dk Åbent alle dage kl. 7-20 Tilbud, kampagner og billetter som DSB Minigruppe og DSB Familiebillet, kan ikke købes i DSB app. De skal købes på www.dsb.dk eller i DSB Kundecenter på tlf. 70 13 14 15. Du kan ikke købe billetter inden for lokale takstområder, fx lokalt i Hovedstadsområdet (Movia H). Særlige pladsbilletter til barnevogne, kørestole og cykler skal købes via tlf. 70 13 14 15.

Billedgalleri

Anmeldelser

  • Ingen rejseplan på ens købte billetter.

    2
    Af HS-64
    Ret ærgerligt at knappen “se rejseplan” ikke virker, når man har købt billet fra en S-togs station til en DSB station. Og skal skifte på Københavns Hovedbanegård. Så skal rejseplanen i brug for at se hvad tid ens tog kører!
  • Ubrugelig app

    1
    Af RikkeLysdal
    Jeg vil aldrig bruge denne app og opfordre heller ikke andre til det med mindre man skal rejse 1 time efter man har købt sin billet. Er helt med på at ens billetter kun er gældende på den enhed/mobil billetterne er købt på. Men hvis man akut for skiftet batteri og ens mobil bliver nulstille og geninstalleret så mister man åbenbart sine billetter også selvom om man har en kvittering på mail og beløbet er trukket. Så kan man så måske få refunderet sine penge og derefter bestille nye billetter for så at finde ud af at billetterne er steget 3 gange i pris. 😬 Det er dårlig service.....
  • Virker ikke

    1
    Af Mr. John Difool
    Er nødt til at afinstallere og installere. Så virker den et stykke tid. Dvs. Jeg kan købe billetter. Og så virker den igen ikke dvs. Umuligt at købe en billet og jeg er igen nødt til at afinstallere og installere.
  • Elendig kundeservice!

    1
    Af Emilie Christiansen
    Hvis du mister din telefon kan du ikke genskabe dine allerede købte billetter og kort. Alle andre apps kan genskabe kunders data gennem icloud mm. Billetterne går således tabt, og ifølge den elendige kundeservice skal du købe nye billetter til fuld pris.
  • Klippekort fejlbehæftet

    1
    Af n3g35%
    Husk at teste software inden det sættes i produktion 😉
  • Kan ikke overføre 10 turskort tilbage

    1
    Af Lpp1969
    Når et 10 turskort er overført til en anden telefon er det UMULIGT at få det tilbage igen. Support kan ikke hjælpe. Jeg kan da ikke være den eneste der har det problem!!!
  • Forevig fejl på overførelse af pendlerkort

    1
    Af AllyH1234
    Grundet stjålet telefon var jeg nødsaget til at overføre mit pendlerkort til en anden telefon. Efter at have fuldt proceduren modtager jeg bekræftigelse både via SMS - OG MAIL - om at overførelsen var gennemført. Men pendlerkort på DSB appen var ikke til at finde. Ringer til support og får informeret om der er opstået en fejl. Kortet er ikke bliver overført. Jeg får at vide at man kun kan forsøge at overføre én gang i døgnet, og får skæld ud for at have forsøgt flere gange indenfor kort tid. Det har på intet tidspunkt fremgået nogen steder at man ikke må forsøge mere end én gang, heller ikke af de bekræftelsesbeskeder jeg har modtaget. Som forbruger sidder man i lort til halsen, når disse apps fejl opstår i weekenden, for support sidder og oplæser af deres “service” manual og antager forbrugeren er inkompetent til at anvende deres fejlfyldte app. Afdelingen som håndtere dette hos DSB, er utrolig dårlige til at guide og hjælpe deres forbrugere frem mod en løsning.
  • Dårlig app.

    1
    Af pyt3418
    Utrolig dårlig og gammeldags app.
  • Automatisk lysstyrke virker ikke

    2
    Af Henrikbender
    Få det nu fikset eller gør det muligt at slå det fra
  • Bestil billet

    1
    Af sommerhusgæsten
    Sidder på Møn og forsøger at købe billet fra Regstrup St. Får besked” søger din position” lidt efter afg. Nr. Alslev😖 Det er der ingen hjælp i🤨

keyboard_arrow_up