Meningsmåling viser at 96% af iPhone 4S brugere er tilfredse

Statistikfirmaet ChangeWave har undersøgt hvorvidt iPhone 4S’s brugere er tilfredse med deres apparat. Det viser sig at 96%, ud af de 215 spurgte brugere, er tilfredse.

Det er lidt mærkværdigt at den får så gode resultater når den ikke har fået den bedste start med dårlig batterilevetid, lyd fejl når man ringer og simkort fejl.

Jeg har nedenunder samlet de vigtigste meningsmålinger på iPhone 4S. Hvis du vil se den fulde rapport kan du gå ind på ChangeWave’s hjemmeside, den er på engelsk.

 

 

 

77% af brugerne er meget tilfredse med iPhone 4S og 19% er lidt tilfredse. Kun 2% sagde at de var lidt eller meget utilfredse.

Sidste år lavede de også en meningsmåling, men om iPhone 4. Brugerne var knap så tilfredse med iPhone 4 som de er med iPhone 4S som grafen viser herunder.

De spurgte også brugerne om hvad de bedst kunne lide ved iPhone 4S. Siri ligger som en klar nummer 1 med hele 49%. Sidste år var det iPhone 4’s Retina skærm der lå som nummer 1.

Brugervenligheden ligger som nummer 2 på listen med 39% og som nummer 3 ligger 8MP kameraet med 33%.

Da de spurgte brugerne om hvad de ikke kunne lide ved iPhone 4S var det helt klart batterilevetiden. Den ligger som nummer 1 med 38%. Manglen på understøttelse af 4G ligger som nummer 2 med 30%, og som nummer 3 ligger skærmstørrelsen på 11%.

Hvis undersøgelsen skulle have været lavet i Danmark ville det nok se anderledes ud med manglen på 4G understøttelse, da vi slet ikke har nogle netværk endnu med 4G. Og nej Telias “4G” netværk som de så fint bryster sig af, er ikke et rigtigt 4G netværk.

 

Vi kunne godt tænke os at høre din mening om iPhone 4S, så skriv en kommentar hvis du er enig eller uenig med ovenstående meningsmåling.